Seguidors

dilluns, 5 de febrer del 2018

Atenció! S'acosta el carnaval!

Hola amics, com ja deveu saber, d'aquí molts pocs dies és carnaval!
M'agradaria que em diguéssiu de que aneu disfressats i d'on heu tret la disfressa. Hi ha gent que poder no sap de què disfressar-se i si els ajudeu, els hi fareu un gran favor.
Tot i així, jo també us donaré una idea d'una disfressa feta a ma.

Fa 2 o 3 anys, em vaig disfressar de carta i trobo que va ser molt divertit encara que costava una mica de moure's...
Vam agafar 2 cartrons cada una i els vam pintar blancs.
Quan vam haver fet 2 o 3 capes, vam dibuixar amb color negre o vermell els signes com estan col·locats a la carta i vam enganxar 2 tires de corda de cartró a cartró.Resultat d'imatges per a carta de poker


3 comentaris:

  1. que guai!
    jo aquest any em disfressaré de bossa d'escombraries.
    És molt senzill de fer. Agafaré una bossa d'escombraries i hi faré uns talls perquè m'hi càpiguen els braços i les cames, m'hi posaré a dins i posaré uns quants papers arrugats a dins perquè sigui més realista. Ja ser que amb aquesta disfressa no se'm acostarà ningú... :)

    ResponElimina