Seguidors

divendres, 3 de novembre del 2017

la castanyada i hallowen

Vosaltres què celebreu, la castanyada o hallowen????
Ja ser que vaig una mica tard, però us proposo de fer algunes manualitats o donar idees que us poden servir per la castanyada o hallowen, si no és per aquest any, per l'altre.

La primera manualitat, és una manualitat molt original amb la silueta d'una mòmia que vaig inventar per portar les xutxes a hallowen.

El material que necessitarem serà el següent:
-Una ampolla, un pot, o algun recipient de plàstic
-Venes de farmàcia
-Alguna cosa amb volum per fer els ulls (per fer-vos una idea jo vaig fer servir cons de porexpan)
-Cola (jo ho vaig fer amb cola de barra i va quedar prou bé, però millor si en teniu una de més forta)
-Retoladors de color negre i vermell

Per fer-ho haurem de seguir el següent procediment:
Agafar el pot/ampolla/recipient/... de plàstic i embolicar-lo amb les venes
agafar els cons de porexpan, o l'objecte que tingueu per fer el volum dels ulls i arrodoniu-lo( en cas de que ho feu amb els cons de porexpan, talleu la punta de manera que quedi amb forma rodona).
Quan ho tingueu rodó (en cas que el vostre objecte ja fos rodó no caldria fer-ho rodó, és obi), agafeu un retolador negre i dibuixeu-li la nineta al centre o on vulgueu del cercle, després, agafeu el retolador vermell i feu línies ziga-zaga al voltant de la nineta de manera que semblin les venes de l'ull.
Per fer l'últim pas, agafeu cola i enganxeu els ulls.
I ja està.
He que és fàcil????

2 comentaris:

  1. m'encanta el teu blog!
    Podries penjar alguna manualitat per fer amb material reciclat?
    Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies.
      Quina bona idea això de manualitats amb material reciclat!
      Tinc un llibre on n'explica unes quantes. Ja et diré com es diu per si t'interessa i el vols comprar o agafar a la biblioteca.
      També en penjaré alguna aquí el blog.

      Elimina